Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-11-09 21:48:20
del vatu :)
neturi jis 600w subo. tai geras pavyzdys, kai perkami skaiciai.
ar zinojai, kad apytiksliai tik 0.4-1% elektros energijos garsiakalbyje
virsta akustine energija? subo is ogminos atveju tai itariu gali net ir
procento netraukti... tai dabar paskaiciuok, kiek silumos turetu
issklaidyti tas subas. grubiai tai 600w ten'as. grubiai tai yra +-70V i
8omu apkrova ir beveik 9A srove. nori atlikti bandyma? :) susiorganizuok
rimta maitinimo bloka arba transformatoriu, atlaikanti bent 10A. ir
paduok tam subui 70 VAC. nepamirsk pamatuot, po keliu sekundziu pamatysi
pirmus dumus.
nenukrypstant i visiska egzotika ir labai specifinius atvejus, buitinese
kolonelese naudojami zemadazniai atlaiko 100-150W realios galios.
nesvarbu ka raso ant lipduko. yra visokiu mandru 'pompu', kur atlaiko
iki 200-250W. tam isvedami voicecoil ausinimai net i koloneles korpuso
isore. bet tai viskas. daugiau galios laikanciu garsiakalbiu nera. kiek
is to naudos - dar atskira tema. nes apie toki dalyka kaip power
compression ir ka tai reiskai nelabai kas ir girdejes yra. visokie
500/600/800/1000 ir t.t. galingumai garso kolonelese yra is FANTASTIKOS
zonos. marketingas. nera tokiu koloneliu.
garsiakalbis, kuris daug maz realiai atlaiko ir vis dar groja gaves 200W
galios yra jau egzotika. jis kainuoja daxuja, yra labai jautrus ir jis
naudojamas isskirtinai PA apklikacijose. jei jau tektu isgirsti REALU
200W garsiakalbi kambaryje, tai tau baigtusi rimtom ausu problemom. t.y.
laikinu ar net negryztamu kurtumu. ir cia be bajerio.

as turiu gana tikslu signalo lygio indikatoriu. kuri esu pats
sukalibraves. taip pat esu ne karta mataves realu muzikini signala
oscilografu. tipiniam bute klausant viso labo vidutinio 90dB jautrumo
koloneles 0.1-0.3 W galingumas jau yra garsiai. dazniausiai klausau
0.01-0.03W galingumu. 3W jau yra "blet prisitildyk savo muzika". 10W
girdisi kitoj pusej namo ir apskritai tai jau yra hardcore garso lygis
ausim gadint ir visam namui gasdint. zmogaus ausis 'galinguma' suvokia
logaritmiskai. 2W nera dvigubai garsiau uz 1W. tai vos vos juntamai garsiau.
moralas tik toks - pafiltruokit dazniau ka jum pardavejai parduota ir
lipdukuose raso. ir ka poto lyginant forumuose, diskusijose ir apzvalgose.