Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-11-15 22:06:53
vis neiskenti, ar ne? :) man tai nenusibodo. kai atsibosta - nerasau.
pamirsau pridurti - tas pigias niekam tikusias koloneles, kuriose
pirmokas biski pasidomejes rastu N+1 akivaizdu BUG BY DESIGN per dvi
minutes, tokiems kaip tu lunatikams parduoda uz BRANGIAI. bet kainuoja
ir groja jos vistiek pigiai. labai.

pvz. tavo daznai minimos Electra 1008 Be (nu ir visos kitos). tai yra
viso labo grazi kambario dekoracija. gerai tokios groja tik glusam nessu
troliui-vadybininkui, kuris viena menesi motociklo dalis turgavoja, kita
jau panasonic barachlo.
idomu ka ruke 'inzinieriai' projektuodami tokias koloneles. akivaizdu,
kad nieks ju neprojektavo, o dizaineriu kabinetas pasake kaip daryt, kad
graziai kambary atrodytu. dar idomiau, is kur jie tiek lunatiku randa
turtingu, kurie patiki tuo, ko negime girdet.

pvz. apie baffle step tame focal dailininku burelyje yra kasnors girdeje
ar nelabai? cia va gali pasiskaityt:

http://sound.westhost.com/bafflestep.htm

ir poto dar karta atidziai pasiziuret kaip atrodo tie baldeliai :)
ir poto pasiziurek kaip atrodo klasikines koloneles, kurios dar buvo
darytos KLAUSYT, o ne ATRODYT.