Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: Kesha
Data: 2014-11-13 10:13:30

> Bet tai nereiskia, kad neidomu ka apibudina artimo/vidutinio nuotolio
> terminai.

Čia raketos būna artimo ir tolimo veikimo, ten labiau yra skirtumų, o
čia daugiau galingumo galbūt apibūdinimas, t.y. norima pasakyti, kad
tai monitorinės kolonėlės, skirtos ne dideliam triukšmui, o kokybiškam,
kiek įmanoma, tikslesniui garsui atkurti nedideliu atstumu, t.y.
pozicionuojamos kaip pasistatyti ant stalo ar lentynos, netoli nuo
klausimo vietos, bet mano nuomone, tai nemaišo joms būti "normaliomis",
t.y. groti kaip ir visos :)
vienzio - kai gausi ir pats įvertinsi :)