Tema: Re: Galingos kolonëlës maþame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-11-08 21:17:14
ka tu cia prontinga vaizduoji?:) pasiskaityk mazdaug koki trecia ar
ketvirta mano temos posta, as jau ten rasiau, kad daugiau kaip dvi
juostos namie nelabai reikalingos, del PATALPU AKUSTIKOS. bet tai
niekaip neitakoja dazniu atkurimo ir daugiau juostu prasmes tam
tinkamose patalpose. o tu cia simtas kazkelintam poste man tai is naujo
rasai. ir dar vaiku darzelio lygio postus apie ausines.
kazkada ir magistrini apie kameras rasei... poto pikselius is oro gaudei.