Tema: Re: wetsuit
Autorius: GK
Data: 2011-02-23 01:44:52
Ačiū, „Junda“.  Na, „vandens kostiumas“ skamba geriau negu „šlapias
kostiumas“ ! ☺

Konsultacijų bankas
vandens kostiumas, hidrokostiumas
Kuris variantas vartotinas: vandens kostiumas ar hidrokostiumas?
Speciali apranga plaukti vandenyje ir po vandeniu, dažniausiai iš gumos
audinio, vadinama vandens kostiumu (žr. „Sporto terminų žodyną“, Kaunas,
2002, p. 293; Terminą banką);
hidrokostiumas -  lengvoji narų ekipuotė, kurią sudaro šalmas,
marškiniai su pirštinėmis (arba be jų) ir kelnės su botais; prie šalmo
prijungiami kvėpavimo aparato vamzdeliai, hidrokostiumas skirtas panirti
į vandenį iki 20 m. (žr. „Enciklopedinį karybos žodyną“, Vilnius, 2008;
Terminų banką).