Tema: Re: Sveikinkit :)
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-12-17 18:18:23
Nea.
 fitnesas taigi ne gamtoj, o salėj, komfortiškai.
Čia ta meška, kuri važiuoja dviračiu cirko ratu arba cilindru vertikaliom
sienom ir nieko nemato, tik mūsų galvas, geriausiu atveju. Bet ji iš tikrųjų
niekur nežiūri.
  Būna, važiuoja motociklu, ten net riebalus nedegina ;(
  koroče, važiuoja, važiuoja ir vistiek toj pačioj klietkoj.