Tema: Re: Sveikinkit :)
Autorius: audrius
Data: 2010-12-14 20:52:22
"ALORA" <manes@nete.daug> wrote in message news:ie7m16$rgc$1@trimpas.omnitel.net...

> nieko ne deja, man joga irgi visiškas š..., kažkokia storų ponių laimė :)
> o apskritai tai sportavimo sėkmė priklauso ne nuo pratimų, o nuo nusiteikimo

juokauji gal - pats esu gan nelankstus, bet kudas bet pakankamai raumeningas, sakykim kad iskeliu gulom stanga virs savo svorio ir su kojom platforma 3x savo svorio, prisitraukimu 10-15 bet kada

po pirmuju jogos uzsiemimu buvau kaip perlauztas, norejosi tik gult ir miegot... po kacalkos 1.5val trukmes nebunu toks issunktas, nors dirbu tai saziningai, jauciuosi atidirbes jomajo