Tema: Re: Sveikinkit :)
Autorius: ManXP
Data: 2010-12-15 22:28:26
Tai cia ir nuo zmogaus pacio priklauso. Gal tiesiog neistvers to kruvio, ir
tiek. Pvz as pratimus jegai galiu daryt ir man jie patinka, o kai reikia
daryt su N kartu mazesniais svoriais (bet daugiau kartojimu), tai finale
kartojimu vistiek padarau tiek, kiek darydamas su max svoriu. Nors cia gal
labiau psichologiskai mane uzknisa jau po keliu pakartojimu - kam daryt su
mazai, jei galima su daug :)