Tema: Re: Sveikinkit :)
Autorius: Saulius
Data: 2010-12-15 17:56:30
Eik tu kur tik nori, tik nesitikek, kad lenktis per juosmeni, kelti koja,
daryti istupstus ir t.t. tau bus taip pat lengva kaip merginom, nebent esi
koks nors gimnastas, ar tiesiog isskirtinai lankstus, nezinau kur sioje
vietoje yra atmazas ir nuo ko, as manau, kad tai faktas. Man paciam
aerobinem treniruotem pilnai pakanka begimo takelio, dviracio, slidziu ar
irklavimo treniruokliu (pagal nuotaika) ir plaukimo, o lavinti lankstuma,
bebaiginejant trecia desimti, nematau prasmes.

"unce"  wrote in message news:ieajvr$p9u$1@trimpas.omnitel.net...

va cia yra standartinis atmazas. tokiu treniruociu vyrams pilna, vyra veda,
tiesiog daugumai "nelygis", todel Lietuvoje ju net nelabai ir buna. Aisku,
jos nera skirtos bicui uzauginti. Imho, geriausia butu suderinti viena ir
kita, nebent varai maksimaliam rezultatui, pvz varzyboms.