Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: svyt
Data: 2010-10-26 10:44:29
tu ka, tu ar nematei kaip ant chemijos pamidorai auga ispanijos
siltnamiuose... yra toks daiktas madride- mercamadrid, alikantej merca
alicante ir apskritai kuris navigatorius randa pramonines zonas pagal
pavadinima, sako kompiuterinis kazkuris.
Man rodytu navigatorius pavadinimu garkamnamtekas italijos promzonas, tuoj
pat vartociau tik ji, dar ir nepagaileciau 100 euru jei nebutu pigesniu
alternatyvu,snekeciau- nu gal kam ir geras tas igo, bet man netinka... dabar
igo kai kuriose ispanu promzonose rodo gatves, bet pagal paieska ju neranda.
visur kitur igo dirba be nusiskundimu.

--
vyt/ /