Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: Casper
Data: 2010-09-29 11:39:24
Jusu ziniai Garminui taip galima persijungti zemelapius netgi vaziuojant.
Galbut sitos funkcijos nera MobileXT (nors jei teisingai pamenu, tai ir ten
galima pasirinkti kuri map'a naudoti), bet ne apie ja ir kalba. Kitas
dalykas - jei lyginat Garmina, tai ir lyginkit Garmina, o ne smarkiai
apkarpyta jo versija...
Taip pat gal galite apsviesti kas kure LT Topo, GMapa Polska, Deutshland
Topo ir t.t.? Garmino privalumas ir yra butent topo zemelapiuose, kurie yra
zymiai detalesni ir su maziau kalio navigacijos klaidu uz Navteq ar
TeleAtlas zemelapius kartu sudejus.