Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-10-04 13:23:57
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
news:i8c5uq$co3$1@trimpas.omnitel.net...
> tu klysti.
> arba nesupratai ką rašiau.

    Klystate, pone, jus. As supratau, ka jus rasete, ir teigiu priesingai
(garminas vertina vidutini pries tai buvusi greiti + info is zemelapio.
Rezultate gauname pakankamai tiksliai. Netikslumai buna tada, kai keiciasi
vaziavimo stilius, ar stipriai pasikeicia keliu kokybe). Is pakankamai
dideles patirties su skirtingomis garmin navigacijomis. Isvados padarytos
nuvaziavus ne viena simta tukst km, skirtingomis salygomis, skirtingais
keliais, skirtingose valstybese su skirtingu gamintoju zemelapiais. Taip,
kad nesamoniu prasau nerasineti.
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5501 (20101004) __________

http://www.eset.com