Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: Nero
Data: 2010-09-29 18:58:32
o tai tarp ko galima "persijungti" - tarp Garmino ir Garmino, ar tarp
Navteq'o ir Navteqo? Bet vat i visiskai kita gamintoja - TeleAtlas.. -
turbut nelabai..???

Ir...nezinau, kazkaip man nuojauta sako (neturiu 100% ziniu) kad tie visi
topo zemelapiai yra kuriami velgi pagal tuos pacius Navteq'o zemelapius. Ir
kazkaip dar didesne nuojauta sako kad ant ju tikrai pamatyciau Navteq
logotipa....

Nesakau kad Topo zemelapiai yra blogi, bet jie irgi toli grazu ne idealus
kaip cia bandoma juos pateikti. Isvis nera idealiu zemelapiu, kad ir koks
butu didelis musu tikejimas jais ir noras juos tureti.

Ir gal kas nors, labiau kompetetingas uz mane - daumrimas ar amenox - galetu
pateikti argumentuotus faktus - kas is tikro gamina tuos Topo zemelapius.
Garmin'as , ar vis delto garmino samdomos firmos tokios kaip "Fedingas"? Juk
Fedingas nelygu Garminas taip jau 1:1 ar as klystu? Lenkijoje - tai firma
GMapa (kurios kontaktuose figuruoja dar kita kompanija "EXCEL Systemy
Nawigacyjne Sp. Jawna"). Tai ar tikrai cia Garminas gamina tuos zemelapius?
Amenox - pakomentuok neisduodamas komerciniu paslapciu, - niekas apie
Garmin'o virtuve daugiau uz tave nepasakys - kaip ten yra su tais Topo
zemelapiais?

Aciu