Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: G.K.
Data: 2010-09-29 19:15:10
TOPO zemelapius kaip ir kitus Garmin zemelapius gamina ne tik Garmin.
Norint gaminti Garmino zemelapius galima arba pirkti is Garmino MPC
(Mapsource Product Creator) programa (licenzija) kuri skirta zemelapiams
kompiluoti i Garmin formata is vektoriniu duomenu. Si programa zemelapiu
negamina. Ji tik konvertuoja i Garmin formata. Zemelapius gaminti reikia tam
skirtu softu. Paprastai naudojami seipai (pletinys .shp).  Be seipu yra dar
visokiu duomenu tai POI, trafiko informacija,  ir t.t  Yra ir ne Garmino
kompiliatoriai. Tai cgpsmapper. Juo taip pat galima kompiluoti i Garmin
formata. Zemelapiams piesti galima naudoti Gpsmapedit, Global mapper ...
Beje REGIO taip pat gamina  Garmino zemelapius. Tokie yra pavyzdziui Regio
Eesti.

"Nero"  wrote