Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-10-04 14:51:48
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
news:i8cdb1$q03$1@trimpas.omnitel.net...
> jau žiūriu tu pats sau prieštarauji.

    Cia kur as sau priestarauju? Kol kas su logika dar nesipykstu.

> iš pradžių teigei, kad garminas skaičiuoja pagal nuvažiuotą atstumą,
Citata is pono teksto: ">>>>>> tai reik zinot kaip jie skaiciuoja.
 Pagal logika as suprantu, jog ponas teigia, jog reikia vertinti, kaip pries
tai buvo vaziuojama. Nes man net mintis nekyla apie tokia nesamone, jog
galima vertinti TIK TA KELIONE.  Idomu, koki laika turetu rodyti navigacija,
jei kelione dar nepradeta :-)))) Ka ji gali ivertini:-)))) Na, bet jei ponui
patinka tokia nesamone, tada taip, garminas vertina NE VIEN TIK TA kelione
:-))

 o dabar jau - kad žiūri į visas buvusias keliones tame kelyje.

    As panasiai teigiau nuo pat pradziu (skirtumas - ne TAM kely ir ne
VISAS, o per kazkoki protinga laika visuose keliuose). Nes teigti kitaip -
butu visika nesamone. Suskaicuojant marsruta, navigacija vertina ... dar
nenuvaziuota atstuma .... Cia GERAS.

> nu tebūnie taip, nes matau be įžeidinėjimu net bendraut nemoki,

Jei ponas isizeidzia, kad ji vadinu ponu, tai kaip Jus vadinti? Draugu?
Biciuliu? Kaip pageidausite?

 tegu tas tavo aparatas skaičiuoja kaip nori,
> ką aš žinau koks ten aparatas,

60csx,760,765. Mazai aparatu? (dar buvo keli, skaiciavime skirtumo
nepastebejau, bet turejau trumpai, taip, kad vertinti negaliu)

vieni ir tunely rodo toliau, kad važiuoji, kiti ne.

Man kelis kartus pradejo tunelyje rodyti toliau po firmware atnaujinimu....
Su vienu aparatu buvo net taip, kad pradzioje tunelyje visai nuluzdavo
aparatas, o po atnaujinimo - rodo puikiai.

> mano garmin parašiau kaip skaičiuoja,
O ponas geriau paziurekite, kaip skaiciuoja jusiskis, nustebsite....

 tavo tegu užsirašinėja visas keliones, tik kai aparatą keisi

Jei ka, pona galiu informuoti, kad pakankamai greitai aparatas
adaptuojasi... nes ne viena turiu :-)
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5501 (20101004) __________

http://www.eset.com