Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: SAMas
Data: 2010-10-04 22:53:09
On 2010-10-04 14:26:41 +0200, Audrius K. said:

> "SAMas" <samaseuropa@gmail.com> wrote in message
>
>     Manyk toliau. Bet geriau tyliai.

> Jei ponas nori pamatyti , kaip tai veikia, tai tegul savaite kas diena
> pasivazineja keliais, kur galima vaziuoti 90km/val leidziamu greiciu, o
> tada paskaiciuoja, kiek jam uztruks kelione autostrada pvz tarp
> klaipedos ir kauno. Jei bus lietuvos topo zemelapis (kuriama greiciai
> pokreiviai)

Tai visgi netobulas tas Topas, jei greiciai pokreivi :)

> , tai jam paskaiciuos daugiau negu pusvalandziu ilgesni laika, negu is
> tikruju vaziuosi ta atstuma, vaziuodamas 130km/val.  Taciau jei pries
> tai savaite butum kursaves tuo marsrutu (vazinejes 130km/h), tai
> suskaiciuotu teisingai minuciu tikslumu. Pvz, jei as kursuoju kasdien
> panevezys - vilnius, man paskaiciuoja minuciu tikslumu. Jei bunu kelias
> dienas vazinejes po kaimus (vidutinis greitis zemas), tai tada kelionei
> autostrada skaicuoja per ilga laika (vertina pries tai buvusi greiti).

Tai cia isvis nesuprasi kada jis ka gerai paskaiciuos, viena diena taip
kita diena kitaip, jokios logikos. Buvo cia kazkada vienas kuris teige
kad Garminas sakryzuose kur sviesaforai paskaiciuodavo uztrukta laika.

> Butu kvaila jei jis skaiciuotu
>
>     Kai su garminais busi nuvaziaves kelis simtus t km, galesim
> diskutuoti. O dabar savo manyma pasilaikyk sau. Ne igo cia, ne igo.
> Cia ir adresus randa, ir laika pakankamai tiksliai suskaiciuoja.

Tik jau nereikia girtis kad tu cia vienas tuos t km nuvaziaves.
Uzteks jums garministai tuos adresus kisti, as lygiai tiek pat galeciau
duoti pavyzdeliu kur net keliu dar nera pavaizduotu jau kokie 3-4
metai, nes Navteq iki siu dienu ju dar neitrauke.

> Audrius K.
> P.S. Kazkuria igo programa  (androidine) turiu telefone....>

Turi kastrata iGO amigo versija, ji taip ir neispopulerejo.