Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: G.K.
Data: 2010-09-29 19:43:19
Puiku. Tik neprarask savo ryzto kai reikes moketi pingus. Noriu atkreipti
demesi jog internete paplite IGO versijos yra piratines t.y. isluptos is
kokio nors legalaus irenginio. Jeigu nusipirksi legaliai tai jau negalesi
kaitaliot versiju kaip panorejes. Noriu - Primo, noriu - Amigo noriu -
versija 832... noriu - versija 834....  Beje ir zemelapiai yra mokami. Ir
jau negalesi atsinaujinti kada panorejes.

"Nero"  wrote