Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-10-04 11:17:35
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
news:i7uj3r$e5d$1@trimpas.omnitel.net...
> "G.K." <man@ten.lt> wrote in message
>
> tai reik zinot kaip jie skaiciuoja.
> teisingiausia turbut butu: pagal jau pravaziuota atstuma apskaiciuoti
> kokiu greiciu nuvaziuos visa atstuma.
> garmin tikrai taip neskaiciuoja.

    Tai kad garminas butent taip ir skaiciuoja :-)  Ir, jei ka , man pataiko
keliu minuciu tikslumu. O jei pakeiciu savo vid greiti - pvz tempiu kemperi
ir vaziuoju gerokai leciau, tai pradzioje skaiciuoja neteisingai, taciau
veliau vel skaiciuoja gerai.
Audrius K.

 ima maksimalu leistina greiti ir viskas.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5500 (20101003) __________

http://www.eset.com