Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: Nero
Data: 2010-09-29 19:31:34
daumrimai, reikia - del bendro garminieciu issilavinimo ;-)
zinok tu gal nepatikesi...bet kai mano labai mylimas ASUS A639 isleis
paskutini atodusi - ieskosiu ir pirksiu tik navigacijos irengini tik su iGO
programa...sorry ;-)

pries daumrimui paaiskinant kas ir kaip, ir siek tiek uzbegdamas ivykiams uz
akiu, pasakysiu - kai vartotojas perka irengini su iGO - jis moka jau ne
pirmoms rankoms, o t.y. ne iGO kurejams, o galima sakyti - treciai saliai.
T.y. - iGO parduoda savo softa didiesiems navigacijos irenginiu gamintojams
..

Stai, suradau - especially for YOU ;-) zemiau idedu daumrimo posto istrauka
(originalas yra "Re; iGO esminis klausimas, 29 August 2010, 18:06) :

"NavNGo su savo produktais darosi tikru monstru. Ir savo apyvartomis drasiai
gali lygiuotis su Garmin ir Tomtom, ar bent arteja prie ju. NavNGo aktyviai
bendradarbiauja su labai rimtomis Becker ir NaVon kompanijoms ir tiekia joms
QEM produktus - produktus kuriu labai labai isskirtinemis galimybemis jau
gali pasinaudoti elitiniu  Dach (Vokietijos, Sveicarijos, Austrijos) ir kitu
labai issivysciusiu saliu navigacijos vartotojai. Tai labai priklauso ir nuo
mapu. Tomtomui ir Garminui dar toli iki tokiu galimybiu.
Becker ir NaVon aparatai tikrai ne pigus.
Kas link pigiu (kinietisku) ir kitu aparatu... O kuom jie blogi. Didziausia
ju problema - neryskus ekranai (svieciant saulei). O daugiau veikia labai
ciki . Ir suteikia galimybe pajusti navigacijos privalumus daugumai musu."