Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: Nero
Data: 2010-09-29 23:41:48
heh, - priminei, cia su tais greicio zenklais toks anekdotas buvo ;-)
vaziavau i siaures airija, ir tik ivaziavus iskart pastebejau kad kelyje
niekur nera greiti nurodanciu zenklu (normaliu kelio zenklu - fiziskai) -
absoliuciai. Ta prasme zenklai buvo tik ten kur kelio darbai ir
gyvenvietese. Uzmiestyje ir ivaziuojant i magistrale - niekur. Suprantu kad
taip gal niekur daugiau nera - na bet cia gi stebuklu salis ;-)) tai greiti
apytiksliai nusistatydavau pagal aplinkinio transporto judejimo tempa +
spausdavau kol iGO ekrane atsirasdavo apie virsijama greiti ispejantis
zenklas - taip parodydamas leistina. ;-))) tai dar ir siandien atsimenu kad
magistralej pas juos 113 km/h (cia skaicius juokingas nes myliom isvertus
ten kitiek gaunasi.