Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: Faktas
Data: 2010-09-29 08:33:47
"G.K." <man@ten.lt> wrote in message news:i7uh42$c0c$1@trimpas.omnitel.net...
> Viena is labiausiai IGO nepatinkanciu savybiu yra tai jog jis ETA rodo visiskas pievas. Esu nekarta
> vaziaves kartu naudodamas Garmin ir IGO. Sakykim vaziuoju is Kauno i Druskininkus. Garmin rodo jog
> as busiu po 1.5 val. IGO rodo jog po 2 val. Artejant prie Druskininku 2 val palaipsniui pavirsta 1.5
> val. Kai pernai vazinejau Norvegijoje tai tos paklaidos budavo dar didesnes. Kadangi man navigacija
> reikalinga ir keliones laikui planuoti, tai si IGO savybe man ziauriai nepatinka.

tai reik žinot kaip jie skaičiuoja.
teisingiausia turbūt būtų: pagal jau pravažiuotą atstumą apskaičiuoti kokiu greičiu nuvažiuos visą atstumą.
garmin tikrai taip neskaičiuoja. ima maksimalų leistiną greitį ir viskas.
ir lygiai taip pat: rodo 2val, o jei spaudi 160 tai po truputi eta laikas trumpėja.
ir taip pat, jei dviračiu važiuoji, jis vistiek rodo eta pagal automobilio greitį, nors jau beveik visą trasą pravažiavai su 25 vidutiniu.
o kaip igo skaičiuoja nežinau.