Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-10-04 14:14:17
Ponas, nesamones rasinejate, ir tiek. Garminas skaiciuoja zymiai protingiau,
negu ponas sugeba suprasti. Is ilgos patirties zinau, kad garminas vertina
pries tai buvusias keliones, o ne vien ta pacia, kuria susiplanavote. Ten ne
toks debiliskas algoritmas, kaip ponui atrodo.
    Jei ponas nori pamatyti , kaip tai veikia, tai tegul savaite kas diena
pasivazineja keliais, kur galima vaziuoti 90km/val leidziamu greiciu, o tada
paskaiciuoja, kiek jam uztruks kelione autostrada pvz tarp klaipedos ir
kauno. Jei bus lietuvos topo zemelapis (kuriama greiciai pokreiviai), tai
jam paskaiciuos daugiau negu pusvalandziu ilgesni laika, negu is tikruju
vaziuosi ta atstuma, vaziuodamas 130km/val.  Taciau jei pries tai savaite
butum kursaves tuo marsrutu (vazinejes 130km/h), tai suskaiciuotu teisingai
minuciu tikslumu. Pvz, jei as kursuoju kasdien panevezys - vilnius, man
paskaiciuoja minuciu tikslumu. Jei bunu kelias dienas vazinejes po kaimus
(vidutinis greitis zemas), tai tada kelionei autostrada skaicuoja per ilga
laika (vertina pries tai buvusi greiti).
Kas yra idomu, tai algoritmas taip pat tikrai vertina zemelapyje esanti
nurodyta greiti. Ne karta buvo, kai pagal lttopo zemelapi rodo tikslu laika
(iki sienos), uz sienos prsijungiu i gpmapa, ir man jau vidutini greiti
paskaiciuoja apie 100km/h, nors pries tai skaiciavo kazkur 80-90. Pvz nuo
sienos iki bialystoko klaidingai paskaiciuoja viena valanda (norint atvykti
pagal navigacija reikia vaziuoti ~120km/h greiciu). Taciau griztant namo man
jau skaiciuoja keliu minuciu tikslumu :-)  Reiskia, jis ivertino ir mano
vaziavima,  ir zemelapio duomenis (ten gali buti padidinti greiciai, nes
lenkai megsta lakstyti...). Tuo tarpu jei zemelapio nekeiti, tokiu pokyciu
nebuna. Pvz nuo cesky teshin man iki namu suskaicuoja beveik tiksliai
(dasideda tik neivertinti kamsciai ir sustojimai pavalgyti)

Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5501 (20101004) __________

http://www.eset.com