Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: SAMas
Data: 2010-09-29 23:10:09
On 2010-09-29 17:48:53 +0200, G.K. said:
> Bet kalba eina apie tai jog as vaziuoju keliais ir nestoju kamsciuose.
> Sia vasara griztant namo is Kosice as namuose buvau puses valandos
> tikslumu nuo to ka pradzioje rode Garminas. Atstumui apie 1000 km tai
> yra super.

Paprasti elementarus zemelapio duomenu skaiciavimai, cia jokio stebuklo
ne garminas ar igo nekuria.

> Paprastumo delei kelione i Druskininkus. As vaziuoju NE per miesta.
> T.y. is Savanoriu varau link Kruonio ir per Jiezna i Druskininkus.
> Garminas man is karto rodo 1.5 val o IGO 2 val. As vaziuoju niekur
> nestodamas ir laikydamasis leistino greicio. Po 1.5 val. as bunu
> Druskininkuose. Todel man patinka kaip ETA skaiciuoja Garminas ir
> nepatinka kaip skaiciuoja IGO.
> Tiems kas sakys jog as toliau Druskininku nebuvau  - kartoju si marsuta
> miniu tik del aiskumo. Jame nera jokiu kamsciu ir visa kita kas stabdo
> vaziavima.

Idomumo deliai pabandziau sudaryti panasu marsruta, tai man su
Teleatlas gavosi 1:36 val. su Regio zemelapiu tas pats atstumas 1:26
val.
Persasi isvada kad kad programa skaiciuoja ir kokie greicio zeklai sudeti.