Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: G.K.
Data: 2010-09-29 18:48:48
Kartoju  dar karta VISOS MANO ISREIKSTOS MINTYS YRA SUBJEKTYVIOS.
Negaliu kalbeti visu navigacijos vartotoju vardu jog ta ar kita navigacija
geriausia.
As kalbu kas MAN patinka arba ne.
As gi nesakau jog visi turi valgyti pomidorus, nes man jie patinka.
Jeigu man kazkas patinka ar ne patinka, tai nesistenkit man irodyti jog as
klystu.
Del ETA skaiciavimo Garmine. Druskininkus pasirinkau tik kaip paprasta
pavyzdi. Lygiai tas pats tik zymiai ziauriau yra vaziuojant didesnius
atstumus. Esme tame jog jeigu Garminas rodo jog liko vaziuoti 12 valandu,
tai as pakankamai tikliai galiu planuoti atvykimo laika. Jeigu kamstyje
prastovejau 20 minuciu tai ir bus prideta 20 minuciu ir t.t. Bet kalba eina
apie tai jog as vaziuoju keliais ir nestoju kamsciuose. Sia vasara griztant
namo is Kosice as namuose buvau puses valandos tikslumu nuo to ka pradzioje
rode Garminas. Atstumui apie 1000 km tai yra super.
Paprastumo delei kelione i Druskininkus. As vaziuoju NE per miesta. T.y. is
Savanoriu varau link Kruonio ir per Jiezna i Druskininkus. Garminas man is
karto rodo 1.5 val o IGO 2 val. As vaziuoju niekur  nestodamas ir
laikydamasis leistino greicio. Po 1.5 val. as bunu Druskininkuose. Todel man
patinka kaip ETA skaiciuoja Garminas ir nepatinka kaip skaiciuoja IGO.
Tiems kas sakys jog as toliau Druskininku nebuvau  - kartoju si marsuta
miniu tik del aiskumo. Jame nera jokiu kamsciu ir visa kita kas stabdo
vaziavima.