Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: Nero
Data: 2010-09-29 10:38:58
man irgi sitas G.K. argumentas pasirode keistas. Keliones laika itakoja
labai daug faktoriu, iskaitant paros laika (tolygu trafikui, t.y.
kamsciams), oro salygas ir t.t. Ir jau tikrai niekad neplanuoju keliones
remdamasisi "burimu is kavos tirsciu" naudojant navigatoriu. Apytiksliai -
taip, gerai kad paskaiciuoja orientacinai ar tai bus 3 val ar 20 min, bet
realiai - jei kelione ilgesne - visi tie skaiciavimai verti 0, ypac
didesniam mieste ;-) Ir cia deja net nera apie ka diskutuot.

Zemelapiui mozambiko ar madagaskaro nzn ar G.K. prireikia kasdien? Man
asmeniskai ne..
beje yra salys kurioms garmino (t.y. Navteq) zemelapiu normaliu isvis nera
(berods italija?), o yra teleatlaso - cia manau mane papildys tie kas zino
tiksliai

Beje labai juokingi tokie teiginiai kai bekalban apie navigacines programas
vis nukrypstama i zemelapius.. ;-))) Reiktu gal pries neriantis i diskusijas
apie nors kazkiek pasidometi apie tai ir isissavinti viena svarbu dalyka -
zemelapius pagrinde kuria 2 didziausios kompanijos - Navteq ir TeleAtlas,
plius dar kai kurios salys turi savo smulkias firmeles. Garminas - zemelapiu
nekuria! Kaip ir iGO beje irgi ;-)))

Kad Regio kuria zemelapius Navteq'ui - isgirdau pirma karta, kad kuria
TeleAtlas'ui - taip - kuria, bet gal klystu - pataisys daumrimas ;)

O dabar dar vienas kelinys (pirmaji 1:0 laimejo iGO su dideliais greiti
rodanti skaiciais):
Jau kad jus Garministai stengiates prisidengti Navteq zemelapiais kaip skydu
kai jus atakuoja.., atsakau: iGO bent jau leidzia pasirinkti pagal kieno
zemelapius planuoti kelione - Navteq ar TeleAtlas ar kito vietinio
gamintojo, ir persijungti galima netgi vaziuojant, t.y. naviguojant. Gal
pasakysit kad niekad su garminu nebuvo kad tik oops.. ir vaziuojat per
zalias pievas (del klaidu zemelapyje)? - vat tada pvz sitas dalykas ir
pravercia. O jei jums taip dar nebuvo - reiskia "naviguojat" 2 kartus i
metus is Vilniaus i Druskininkus ;-) Bet deja Garmin fanams apie sita opcija
irgi belieka tik pasvajoti sapnuose. Taigi jusu vis kisamas "privalumas" su
zemelapiais, is tikro pavirsta i dideli trukuma ir padaro rezultata 2:0...
ir Garmin'as vel ruko.

p.s. ir baikim sitas jau vaikiskomis virstancias diskusijas kad Garmina'as
yra "geresnis" ;-)

-