Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: Faktas
Data: 2010-10-04 13:56:51
nu tai pabandyk: numatyta kelionė užmiesčiu (greitis pagal žemėlapį bus 90kmh), atstumas - 90km.
rodys atvykima po valandos. pradedi vaziuoti 12val, rodys, kad atvyksi 13val.

ir vaziuok ant 40kmh 30minuciu.
po 30minuciu (12:30) busi nuvaziaves 20km.
liks vaziuoti 70km.

tai koki eta jis rodys?
jei pagal mane, tai jis rodys - po 47min (13:17) - apskaičiaves likusį laiką tik pagal žemėlapį,

jei pagal tave, jis tures rodyti po 2val 15min (14:45) - apskaičiavęs likusį laiką pagal nuvažiuoto atstumo vidutinį greitį.

o kad tu tuos šimtus km važiuoji laikydamasis žemėlapio greičio tai nieks nekaltas.