Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: SAMas
Data: 2010-09-28 22:53:40
On 2010-09-28 21:28:36 +0200, amenox said:

> Garminas gamina navigatorius, o ne "pasidaryk navigatoriu pats". Ji
> prilipini prie stiklo, isijungi ir vaziuoji. O grazias spalvas,
> didelius skaicius, skinus ir kitka gali meistrauti su igo kiek tik nori.

Tai ta sugeba bet kuris navigatorius, tai klausimas kam tada moketi
daugiau, jei tai padarysi su bet kuriuo navigatorium ir dar nereikes
rinktis pagal modeli kas ka sugeba, nes kiek suprantu kai kurias
funkcijas deda tik i brangius modelius.
Ir dar isejus kokiai naujai versija garminas prasys pirkti nauja
irengini kad galetum pasinaudoti tuom naujovem (ar as klystu)

O kas tau sake kad reikia "pasidaryk navigatoriu pats", tai jau yra
prikurta ir ne vienas, tik yra galimybe tai daryti.