Tema: Re: Kuris GPS greiti rodo didelaiais skaiciais
Autorius: SAMas
Data: 2010-09-29 15:07:46
On 2010-09-29 06:59:46 +0200, G.K. said:

> [...]
> Man keistesnis yra SAMas ir jo uzsispyrimas.
> Mano galva visi gincai kuri navigacija (fotoaparatas, automobilis
> ........... )  geresnis yra beprasmiski ir sakyciau kvaili. Logiska
> butu sakyti man tas ir tas patinka arba nepatinka. Nes visi vertinimai
> yra subjektyvus. Juolab, kad ABSOLIUTI IGO vartotoju Lietuvoje dauguma
> yra programos nepirke. Naujausias programos ir zemelapiu versijas
> atsisiuncia is interneto nemokamai. Tai labai daug ka paaiskina. Jeigu
> IGO vartotojai balsuotu "piniginemis" uz savo navigacines programas
> tada galima butu realiau vertinti ju geruma.

Tik jau nereikia kalte versti ant piratavimo, beje visi navigatoriai
pardavinejami su softu. Nera sventi ir pardavinejantis navigatorius,
kad ir paimkim Lietuvos garminu pardavejus kai kazkada pardavinejo
aparatus sakydami oirk navigatoriu ir Lietuvos torpo zemelapi gausite
nemokama, bet kai paanalizuoji kokios is tikruju kainos garmino ir Topo
zemelapio pasirodo kad tu uz ta zemelapi sumoki visvien, tai gaunasi
savotiskas sukciavimas legaliai. Kaip ir politikoje zimome kad kazkos
politikas negraziai pinigelius isplove, bet nieko jam nepadarysi
Istatymo spragos tai leidzia.

> As pats turiu Garmin navigatoriu. Turiu ir IGO, TOMTOM, Automapa. Man
> labiausiai prilipo Garmin. As visikskai netvirtino jog kitos programos
> yra slamstas. Kiekviena navigacine programa turi savo pliusu ir minusu.
> Man asmeniskai TOMTOM is pat pradziu visiskai nepatiko ir jos nenaudoju.

Ne vien pliusai ir minusai programose yra, bet dar ir galimybes. Del
TomTom tai ir man nuo pat pradziu nepatiko del patogumo.

> IGO kartais naudoju paghrinde noredamas susipazinti su galimybemis.
> Negaliu pasakyti nei vienos priezasties kodel ji butu netinkama
> navigacijai. Bet yra keletas subjektyviu priezasciu kodel as pirmenybe
> atiduodu Garminui. Visu pirma tai zemelapiai. Nei viena navigacija
> neturi tokios gausybes zemelapiu. Netgi paciu egzotiskiausiu saliu.
> Garminui zemelapius kuria pats Garminas, kurie ivairiu saliu vietiniai
> gamintojai (kaip Fedingas, Regio ...). Zemelapius kuria ir entuziastai,
> kadangi yra softas leidziantis tokius zemelapius pasidaryti. Nei IGO
> [...]

Idomu kiek zmoniu nusipirke dar papildomai turi isleisti zemelapiams,
tuo labiau kad dauguma europos saliu Navteq ir Teleatlas isdibti labai
gerai, na nebet esi koks geodinezininkas, karininkas ir t.t. kur reikia
po miskus lakstyti tai Topas praverstu.

> Viena is labiausiai IGO nepatinkanciu savybiu yra tai jog jis ETA rodo
> visiskas pievas. Esu nekarta vaziaves kartu naudodamas Garmin ir IGO.
> Sakykim vaziuoju is Kauno i Druskininkus. Garmin rodo jog as busiu po
> 1.5 val. IGO rodo jog po 2 val. Artejant prie Druskininku 2 val
> palaipsniui pavirsta 1.5 val. Kai pernai vazinejau Norvegijoje tai tos
> paklaidos budavo dar didesnes. Kadangi man navigacija reikalinga ir
> keliones laikui planuoti, tai si IGO savybe man ziauriai nepatinka.

Idomu kaip tu suzinojai kuris cia ta laika paskaiciavo gerai as tai
nedrysciau tuoj vietoj gincytis, va jei km butu stipriai nugribauti tai
jau ne kas.