Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: NeSkeptikas
Data: 2009-03-18 22:17:10
Nu negaliu susilaikyti, atsiprasau uz ussireiskima: tu gal durnas? Seimas
priima istatyma, del kurio mazieji prekybininkai visai tures isnykti, o tu
dziaugiesi saukdamas nekenciu maximos, dzin kad mazieji prekybininkai
bankrutuos, bet bent jau VP gaus mazesni pelna? As nesuprantu, iskur tiek
idiotu aplink. Seimui reiketu priimti istatymus, neleidziancius uzimti
prekyboje daugiau kaip 20% rinkos, ir kad per 3 kompanijas nebutu 50%
rinkos - va tuomet butu kova pries oligopolijas, o dabar kazkoks
idiotizmas-populizmas. Ir tikrai, jie pasieke tiksla - visi idiotai susuko -
valio, kariauja pries maxima, nors palies tai visus tas istatymas. Nu nieko
nesuprantu, is kur tiek daug durnumo pasaulyje...

P.S. Maximos ir visos VP grupes nemegstu nuo seniai, uz visa ju
issidirbinejima ir nesiskaityma su visais, ir labai noreciau kad juos kas
nors pritrumpintu. Bet to net nesimato artimu laiku :(