Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: buran
Data: 2009-03-18 16:55:39
Kas mane dulkina? Nesupratau?
Aš Maximoj perku tik pieną, sūrį ir alų "Pilsner Urguell" (pienas būna
pakankamai šviežias o šito alaus LT kiti nepardavinėja) :)
O dulkina mus ne tiek Maxima, kiek Seimas su savo įstatymais.
O "parodomasis" antkainių ribojimas tai yra populistinis vandens
drumstimas, siekiant nukreiptį dėmesį nuo problemos.

O problema ta - kad visus smulkius prekybininkus išnaikino būtent
Seimas, per mokesčius ir įvairius reikalavimus / draudimus.

Maximos suklestėjimas yra pasekmė, o ne priežastis.

O ar aš keistas... nzn, gal kažkiek. O tu nori kad būčia standartinis ?
:)

ttt has brought this to us :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net