Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: buran
Data: 2009-03-18 11:18:46
It happens that ttt formulated :

> [...]
> sakote pas didiji sumazes asortimentas, atsiras lenkiski produktai, jie
> nebetures tiek pinigu parduotuviu grazinimui ir marketingui. Dalis pirkeju
> pas juos nebeateis nes galbut jam nereikes lenkisko produkto, o noresis
> lietuvisko. Kai gamintojas tures galimybe parduoti mesa ar piena mazajam,
> kuris turi klientu, jis galbut nepardavines uz skatikus didziajam. Didysis
> jei matys kad jo lenkisku produktu niekam nereikia, tai pat sieks pirkti is
> lietuvisku gamintoju, ir santykia rinkoje normalizuosis. Nebebus vienu vartu

Oj, negaliu :D
Jeigu apkarpys maržas, atsiras smulkių prekybininkų :D
Ar ne paprasčiau jiems atsirasti, kai maržos didelės? Tada su mažom
maržom jie be problemų nukonkuruos didžiuosius :D

> Jokiu problemu. As pvz vistiek ieskosiu lietuvisku produktu ir gal atsiras
> kioskas kuris juos pardavines prie mano namu.

Neatsiras, nes gaminti be stipraus pardavimo tinklo neapsimokės ir
gamintojai užsidarys :(

> Tu vis kritikuoji, bet nesiulai jokio sprendimo.

Mano sprendimas visai paprastas: reikia daryti priešingai -
liberalizuoti rinką,  padaryti protingus mokesčius ir reikalavimus
prekybininkams, supaprastinti ir išskaidrinti visų leidimų išdavimą.
Dabar smulkius prekybininkus būtent užsmaugia per mokesčius
individualioms įmonėms ir veikloms, drakoninius reikalavimus prekybos
vietai ir higienai etc.

Kada apsimokės prekiauti smulkiam prekiautojui, jis prekiaus. Kada
neapsimokės - neprekiaus. O antkainio karpymas - tai dar viena vinis į
smulkių prekiautojų karstą. Nes tik didieji turės pakankamai resursų,
juristų ir galimybių prisitaikyti prie vis griežtesnių reiklalavimų.

Todėl neatsiras kioskelių, prekiaujančių pigia lietuviška produkcija :(

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net