Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: buran
Data: 2009-03-18 14:37:17
Na, aš vėl žodžiuose prasmę pamečiau..
Vienbalsiai priėmė 20% antkaino sprendimą. Tai yra populistinis
(populiarus) sprendimas  - skirtas liaudies nuotaikai ir solidarumui su
valdžia palaikiyti. Kur čia ryžtas? Kur esmingesnis pagrįstumas?

http://www.alfa.lt/straipsnis/10264341/?Seimas.nori..kad.prezidentas.vetuotu.jo.priimta.istatyma=2009-03-18_10-00

Ir kuris čia kelias greitas ir pigus? Ar šitas įstatymas? Tokie
įstatymai - tai kelias tolimas, brangus ir į bedugnę...
:(

Laimis formulated the question :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net