Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: buran
Data: 2009-03-18 10:02:56
Per kokį laikotarpį surinkti duomenys? Ar tikrai tokio trumpo
laikotarpio duomenys gali būti reprezentatyvūs? Abejones kelia, žinote
;)
Medikai sako... O vat prie stoties viena čigonė vakar sakė, kad...

Del 0 promilių prie vairo: geras dalykas. Bet ryšio su kvailais
antkainių ribojimais nesimato.

Linas Petkevičius presented the following explanation :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net