Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-17 14:54:36
Del omnitelio tai itariu, turetu pokalbiu kainos visur nukristi. Nes pvz
apie tai rusijos rinkoje placiai kalbama. Nes logiskai mastant operatoriams
tos minutes nieko nekainuoja, paprasciau atpiginti pokalbius ir taip
parduoti daugiau oro. Omnio atveju matyt kartelis su kitais operatoriais
subyrejo, nes matyt mintis buvo is anksto sutarus primesti didesnius
isipareigojimus vartotojams kainu kritimo isvakarese.
Pvz man nuolat skambina Tele2 ir praso pratesti sutartis, man asmeniskai
keista, kodel jie manimi taip rupinasi.

"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
| paskutiniu metu pasaulis pradejo stebinti, ar cia menulio faze ar koks
saules aktyvumas :) Ir kas idomu, kad ne vien lietuvoje taip.
| Va omnitelis sukure rinkodaros (kainodaros) sedefra, seimas nusprende
antkainius reguliuoti (bet as isitikines, net nezino kaip tai turetu
atrodyti), seb valdzia svedijoje nusprende pasiskirti sau premijas nors
pasakoja kaip jiems sunku, o AIG valdzia isvis pasiskolino, tiksliau
nureketavo, valstybe kad gelbetu nuo bankroto ir issimokejo premijas uz
gerus rezultatus :)

> [...]
LV o

| > |