Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: Laimis
Data: 2009-03-18 14:45:47
buran rašė:
> Na, aš vėl žodžiuose prasmę pamečiau..
> Vienbalsiai priėmė 20% antkaino sprendimą. Tai yra populistinis

O prieš tai draskėsi...
(jei ne dėl populizmo, tai dėl ko? Ir kur dabar buvo opozicija?)

> (populiarus) sprendimas  - skirtas liaudies nuotaikai ir solidarumui su
> valdžia palaikiyti. Kur čia ryžtas? Kur esmingesnis pagrįstumas?

Ryžtas daužiant galvą į sieną (nepopuliarus, skubotas sprendimas) ir
suvokiant, kad skaudės, žinoti, kad tai yra būtina (na, reikalinga).
Nebent, kaip jau sakiau, tai būtų iš visiško atsainumo (tuo aš labai
abejoju).

> Ir kuris čia kelias greitas ir pigus? Ar šitas įstatymas? Tokie
> įstatymai - tai kelias tolimas, brangus ir į bedugnę...
> :(

Liberalų prabalsavimas yra kelias į bedugnę, o šis sprendimas, tokiomis
sąlygomis, šiokio tokio kompreso galios, manau, turi...