Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-17 12:51:47
na Linai juk cia manau gana paprasta :)
Vienas variantas gal ir sudetingesnis, bet daug islaidu nereikalauja, tai kaip riminejo tarpinis uab'iukas.
Kitas budas susisedi us buhalteriu, pasiemi verslo apskaitos standartus ir suki galva kas galetu buti "isigijimo savikaina". Tada siek tiek pertvarkai apskaitoje, kad kam nekliutu ir turi didesne savikaina.
Ir dar ideja, gal ir neteisnga, nes neskaiciau istatymo pacio, tai procento skaiciavimas cia vienam produktui ar produktu grupei, ar nuo visu maisto prekiu (isskyrus tabaka ir snapsa). Gal ir cia galima suzaisti.

T:)