Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: Zilve
Data: 2009-03-18 00:51:52
Ot man idomu is ko kurs pridetine verte prekybininkas, jei neliks
gamybininku? Jei Magsimoje prades karves melzti i tetrapakus - tai bus
prekyba, ar gamyba? Gal neismanau tu ekonomikos terminu apie visokias ten
multiplikacijas, nu bet nematau as prekyboje pridetines vertes, nors
uzmusk... Paprekiaujam savo prekem visokiuose renginiuose - prekybininku
budamas nesiskusciau :) anyway, rinka, t.y. konkurencija turetu viska
sutvarkyti, bet, deja, Lietuvoje konkurencijos prekybininku tarpe yra
gerokai per mazai, todel reikia istatymo, kad suvaldyti monopolijas.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Kaip matai prekybininkai sukuria gerokai didesnę pridėtinę vertę nei
gamintojai, kad ir kaip tau tai nepatiktų. Jei manai priešingai, pabandyk
parduoti tiek savo prekių be prekybos tinklo pagalbos, kiek kad parduodi per
juos, už prekybos tinklo pardavimo kainą.

--
Doc