Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: buran
Data: 2009-03-18 14:23:56
Laimis explained on 2009.03.18 :

> Aš laikau pagrįstu beveik *vienbalsį* (_vienareikšmišką_; niekas nebalsavo
> kategoriškai prieš, net LR apologetai -- liberalai) pritarimą, o tai galėtų
> reikšti jau kur kas gilesnius dalykus (nekalbant apie drabstymąsi debilais).
> Turbūt reikėtų galvoti ir apie tam tikrą racionalų pagrindą, būtinybę, nes
> didžiųjų, monopolinių prekybtinklių advokatūros balsai jau aidi iš įvairių
> šaltinių, pakampių...)

Dabar išeidamas iš šitų savo teiginių pakomentuok:

"Antradienį priešpiet patvirtinę prekybininkų antkainius ribojantį
įstatymą, valdančiosios koalicijos lyderiai sako atsipeikėję, jam
nepritariantys bei pageidaujantys, kad prezidentas šį įstatymą
vetuotų."

http://www.alfa.lt/straipsnis/10264341/?Seimas.nori..kad.prezidentas.vetuotu.jo.priimta.istatyma=2009-03-18_10-00

žinoma, alfa.lt gal ne pats autoritetingiausias šaltinis, bet nemanau,
kad čia kažkokia dezinformaciją skleidžia :)

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net