Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: ttt
Data: 2009-03-18 10:37:29
Tai apie ka as ir kalbu. Tai vadinama oligopolija.
Kadangi oligipoliu komkurencinem priemonem jau praktiskai nebenugalesi,
belieka kirsti per marza, kad neissilaikytu patys.
Jus paziurekit, kas trecia menesi maximoje sokoladui 20% nuolaida,
buitinei chemijai 20%. Jau ant tiek nupindejau, kad pvz suri perku tik
toki kuris yra su akcija. Ir taip beveik nebuvo kad iseiciau is
parduotuves nenusipirkes gero surio. Ir cia viskas normalu su marzom??

Zilve pretended :