Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: buran
Data: 2009-03-18 08:50:55
Truputis matematikos: Jeigu iš gamintojo Klaipėdoje perku žuvies už
100Lt, transporto kompanijai už atvežimą sumoku 100Lt, atvežu į Kauno
kioskelį ir parduotu už ????? Lt.
Ar privalau parduoti už 120Lt? Ar galiu parduoti už 240Lt?

Jeigu galiu parduoti už 240 Lt, tada transporto kompanija gali būti ir
mano: kuriu kitą uab ir jam parduodu savo busą, o po to realius
antkainius reguliuoju per transporto kaštus?

Ir čia viskas, iki ko sugebėjo prisigalvoti mūsų "išrinktieji"??

(P.S.: aš už juos nebalsavau)

mumumčik zergatronas explained on 2009.03.17 :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net