Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-18 09:39:33
e, nesigaus cia sitaip :)
Nes jei imsi 20 proc antkaini nuo gamintojo / importuotojo kainos tai marza tures pilnai dengti ir transporto islaidas, darbuotoju (pardaveju) darbo uzmokesti, prekybos saliu eksplotavimo kastus, nusidevejimus ir dar likti ant mokesciu ir pelno. Bijua, kad 20 pasirodys per mazas procentas. Ir dar truputi nelogiska taikyti visoms prekems, pvz man vienodai koks antkainis bus ant kokio prancuzisko surio uz 150 lt/kg, as jo ar taip ar taip nepirksiu :) O jo salyginiai pardavimo islaidos juk bus didesnes nei 100 pakeliu pieno.

Siulau, kad maksimalus antkainis butu nustatytas tik pirmo butinumo maisto produktamas (pieno produktai, mesa, zuvis, duonos gaminiai, kruopos ir pan). Paliekant nereguliuojama nepirmo butinumo / prabangos pvz sokoladai,  cipsai, egzotiniai patieklai ir pan.
Ir dar reiktu ikalti, kad ribojimas galioja dideliems prekybos centrams pvz tiem kuriu praejusiu metu apyvarta sieke 5 mln. lt. Mazosios ir taip konkuruoja su didziaisiais prekybos centrais siulydamos pigiau prekes (ar geresni patarnavima). Didesiems butu ir lengviau vykdyti kontrole, o maziesiesm nebutu galvos skausmu kaip cia suziureti ar netycia 1 proc nevirsyjo antkainio.

T:)