Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-17 13:23:41
Nu tai istatymas ir neraso apie parduotuves, o tik apie maisto produktus
bendrai. Aisku, hotdoge dar gali i savikaina jo pasildyma ir ivyniojima i
popieriuka itraukti. O ka daris su cocacola ?

Arba kitas variantas. Vyksta koks renginys mieste . Sutariu su
organizatoriais, kad uz kazkokia suma jie man leis kioska pastatyti ir
bulkutes su gira pardavineti. Leidimas man kainuos. Tai kodel ash negaliu
uzsideti kad ir 100 proc. marzos, jeigu tik tokiu atveju ash isheinu i
pliusa. Vienu zodziu - beprotnamis. Gerai nors, kad neveiks.