Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: Laimis
Data: 2009-03-18 00:49:14
VNO rašė:
> kas tau pasake, kad mane domina kaz koks regionelis vardu LT?
> nebalsavau ir nebalsuosiu.
> mano komentara  apie debilus gali skaityti ir kaip asmens is Mozambiko - taip tau gal bus ramiau.

Na, tai kad domina -- debilais karksi, o dar ir nebalsavęs...
(paskui tokie eina langų daužyti)
O dabar rimčiau -- kas turėtų atsitikti (ir kaip tai turėtų būti?), kad
tau (tūlam) nebalsuojant ir neketinant taip daryti, nereikalaujant iš
rinktųjų ir/ar valdančiųjų atsakomybės, viskas „kažkokiame regionėlyje“
stotų į tvarkos ir teisingą kelią?
Aha, karavanas eina ir linkėjimai Mozambikui...