Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-18 07:45:18
1. Uzjausti nereikia, nes manes tai nepalies.
2. Prekybininku tai neprigesins.
3. Jei tu parduodo kazkam daikta po 2,4 visiskai neturi teises reiksti
pretenziju, uz kiek stumiu ji ash. Tai mano reikalas. Beje, jei pastebejai,
dabar man turesi parduoti ta daikta uzh 1,96. Ar visdelt suksies ir
aiskinsi, kad tau tai negalioja ?
3. Įstatymas durnas, nes neveiks.