Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: ttt
Data: 2009-03-18 11:41:34
buran was thinking very hard :
> It happens that ttt formulated :

> Oj, negaliu :D
> Jeigu apkarpys maržas, atsiras smulkių prekybininkų :D
> Ar ne paprasčiau jiems atsirasti, kai maržos didelės? Tada su mažom maržom
> jie be problemų nukonkuruos didžiuosius :D

Nu bet kaip tu nesupranti.. tu ziurek ne tik i marza, bet ir i
monopoli. didele marza yra monopolio pasekme, taciau del jo atsiranda
ir kitu dalyku.
Mazas prekybininkas kai dideles marzos ir viskas monopolizuota net
neina i rinka, nes jis negaus tokios kainos kaip didysis. Uzteks
mazajam ateiti i rinka, marzos bus numazintos kol jis suzlugs, nes
mazasis nesugebes pardavineti tu paciu prekiu tokia pacia marza pacias
prekes pirkdamas brangiau.
Jei butu mazesne bendra marza - nebutu jokio rezervo didziajam mazinti
marzos. Tai pat jei maza marza galima uzdirbti, nebus jokio didelio
preteksto spausti gamintojus parduoti preke kuo pigiau, nes nuo to
marza nepadides. Islos gamintojai, kurie preke dar gales parduoti ne
vienam tinklui o daug parduotuviu.

> Neatsiras, nes gaminti be stipraus pardavimo tinklo neapsimokės ir gamintojai
> užsidarys :(

Nesamone. Dabar tik tokia iliuzija sudaryta, nes nera daugiau kur
parduoti. Kai bus - atsiras ir gaminanciu ir nereikes buti labai
dideliems. Taip kaip yra lenkijoje.

> [...]
> Dabar smulkius prekybininkus būtent užsmaugia per mokesčius individualioms
> įmonėms ir veikloms, drakoninius reikalavimus prekybos vietai ir higienai
> etc.
>
> Kada apsimokės prekiauti smulkiam prekiautojui, jis prekiaus. Kada
> neapsimokės - neprekiaus. O antkainio karpymas - tai dar viena vinis į
> smulkių prekiautojų karstą. Nes tik didieji turės pakankamai resursų, juristų
> ir galimybių prisitaikyti prie vis griežtesnių reiklalavimų.
>
> Todėl neatsiras kioskelių, prekiaujančių pigia lietuviška produkcija :(

Nu tai pabandyk dabar liberalizuoti rinka, kai aplinkui vien
monopoliai. Maxima butent ir smaugia prekybininkus su lentynos
mokesciais, marketingo mokesciais ir tt. Pirmiausia reikia "nuleisti
kraujo" su pajamom, o po to turi eiti ir kiti dalykai, tu juos jau
pavardinai.

Jau atsirado mesos ir darzoviu kioskeliai. Bent jau kaune. Ir islaiko
visus reikalavimus. Ir as juose perku netgi tada kai mesa kainuoja tiek
pat kaip ir maximoje. Ar zinai kodel? Todel kad iprotis toks.