Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: buran
Data: 2009-03-18 08:30:23
Pasikartosiu:
Pamastymas apie politika: Anksčiau koncervatoriai budami valdžioj
visokias ziaurias akcijas renge, manau atsimenat. Dabar priima kvaila
istatyma ir uz jo nesilaikyma grasina 5% nuo apyvartos bauda. Nieko
neprimena?
Kazkos bendras vardiklis cia Semeta smezuoja, bet gal ir ne jo cia
idejos, o bendras koncervatoriu mentalitetas?

Linas Petkevičius brought next idea :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net