Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: VNO
Data: 2009-03-18 10:20:02
klausyk jumoriste, jei nesupratai, paaiskinsiu dar karta:
- spresti ar tu debilas ar ne negaliu, bet spresti apie seimo veikla galiu. tam balsuoti nereikia.
- jei tu nesugebi to suprati, tai tavo problema.

langu nedauzau - as tiesiog cia gyvenu ir dirbu.
manes langu dauzymas nedomina.
o jei tavo tuscia galvute to nesugeba suprasti, tai labai gaila.

del balsavimo - kodel tureciau balsuoti? kam to reikia?
paaiskink logiskai, be patriotizmu ir vaikisku regioniniu konstituciju.
negi kiekvienas kas gyvena kaz kokiame ES regione turi rupintis del kaz kokios LT?

del reikalavimu - is kur istraukei, kad as is seimo kaz ko reikalauju? Dejau as ant ju skersa.
as tiesiog komentuoju ju nauja popsini istatyma.

del seimunu atsakomybes -  pabusk jumoriste. seimas NIEKADA nebus atskingas uz savo darbus.

VNO