Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: NeSkeptikas
Data: 2009-03-18 15:49:35
Aha, man patinka, kai zmones gyvenima mato paprastai: jei
"savikaina<pardavimo kaina" tai ir valio - uztenka. Paskaiciuokim: greitai
gendantys produktai parduodami ne visi - 10-20% sugenda iki pardavimo. O kur
dar elektra saldytuvams, prekybinio ploto sildymas, valymas, alga zmonems,
atnesantiems prekes i sale ir t.t. - zodziu, tokiu dalyku kaip pienas
nebeapsimokes pardavineti. Ir nebeliks ju parduotuveje.
Turbo durniu sugalvotas istatymas. Siulau dar priimti istatyma, kad alga
negali buti didesne nei 2000 Lt/men, kad kovo menesi temperatura turi buti
ne mazesne nei 5 laispniai ir visa liepos menesi nelytu.