Tema: Re: Savavaliskai nuskaiciavo pinigus nuo saskaitos
Autorius: ecler
Data: 2011-01-31 11:38:20
On 1/31/2011 11:18 AM, ukw wrote:
> o tai jei as moku mokescius ir sutinku su esama tvarka, tai ash esu:
>
> "toks pavirðutiniðkas individas kuriam bepigu gyvent LT ir dþiaugtis puikia
> "sistema" ir "Tu atitinki tipiðkà Sodros ir visø valdiðkø kontorø bei
> monopoliniø
> ámoniø uþ niekà neatsakanèiø poþiûrá."
>

> tavo nemegstama SODRA atsako zymiai daugiau, nei kad tu atsakai. moka
> pensijas, pasalpas ir kitokius reikalus (ir moka saziningai, laiku).
> skirtingai nuo tokiu kaip tu, kurie "pamirshta susimoketi mokescius".

Nesvarbu Sodra ar kita įstaiga, čia nesimpatijos ir antipatijos o
atsakomybės stoka. Atsibodo jau tas brokas ir "tvarka" ant kiekvieno
žingsnio, betkurioje institucijoje. O be kritikos neįmanomas jokios
paslaugos teikimas.
Beje kalbant konkrečiai dėl Sodros mano šeimos nariai turėjo 2 atvejus
kai nemokėjo Sodra nei laiku, nei sažiningai, ir apskritai valstybine
kalba beveik neprakalbanti aptarnavimo skyriaus darbuotoja pažvelgusi į
pateiktus dokumentus ir pamačiusi ant jų Lietuvos konsulo antspaudą
pralemeno genialią frazę laužyta lietuvių kalba......Nisupratau,
kadzielll nilituvia kaaaalba?
Su nuskaitymais nuo sąskaitų, antstoliais irgi nesamonių pilna. Jei esi
pats skolingas nuskaito iškart, o jei kaip fizinis asmuo gini savo
turtą, atsiduri nukentėjusiojo vietoje tuomet turi žemintis prieš
antstolį tardamasis dėl laiko, antstolis iškrato visus duomenis apie
tave, paima pinigus ir tada imasi atstovaut sakydamas kad realiai nieko
padaryti negalima, arešto taikyt nepavyks ir t.t.