Tema: Re: Savavaliskai nuskaiciavo pinigus nuo saskaitos
Autorius: Laimis
Data: 2011-01-29 23:16:31
ShowmanaZ rašė:
> mano asmenine nuomone yra nepagrįstai vilkinamas kritinių baudžiamųjų
> bylų procesinių sprendimų priėmimas, aš rekomenduočiau gražinti tarybinę
> trijų teisėjų ("troikių") praktiką.

Šito pasiūlymo turbūt net neišgirstumėm, jei *kritiškai* trims dienoms
tiesiog dingtų elektra ar dėl sutrikusių srautų (iš tikrųjų, tai dėl
tęstinio teisminio maratono) kokiu mėnesiu (teismai juk susisuktų per
kokį niekingą mėnesėlį, jei juos užverstų tokiais menkniekiais, kokie
100-300k apeliantų, nes tokia teisė ir procesas yra by default...?)
vėluotų pensijos ir išmokos, tiems, kam jos mokamos....